WhatsApp Mesaj Gönder!
Sipariş ve Destek 0212 659 54 50

Facebook ile Bağlan
Garanti ve İade

 

Garanti ve İade Koşullarımız

pastastore.com.tr dan verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır. Siparişleriniz ortalama 3 işgünü içerisinde anlaşmalı kargoya teslim edilir. Kargoya verilen siparişle ilgili tarafınıza mail gönderilerek siparişinize ait kargo referans numarası belirtilmektedir. Pazar günleri kargo firmalarının çalışmamasından dolayı teslimat yapılmamaktadır.

ÖNEMLİ!!!

ÜCRET İADELERİ İLE İLGİLİ

Müşteri kaynaklı: Beğenmeme, vazgeçme, zamanında ulaşmama (3 iş gününü geçen), ürün değişimi, ek ürün ekleme, kapıda ödemeli kargo ve benzeri durumlarda KARGO GÖNDERİM ÜCRETLERİ DÜŞÜLÜP ALICIYA ÜRÜN İADESİ BU ŞEKİLDE YAPILMAKTADIR.

(Örneğin: Almış olduğunuz 50tl'lik bir ürünün geri iade etmek istediğinizde, beğenmediğiniz taktirde ürünün gönderim ve geri iade kargosu size aittir. Gönderim ücreti olan 9.90TL, geri iade ücreti olan 9.90TL düşülüp kalan 30.20 kuruş tarafınıza iade olacaktır.)


Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden pastastore.com.tr sorumlu değildir.
Teslim edilen pakette deformasyon varmı?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz. (Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. pastastore.com.tr a ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.)

Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Arızalı, ezik, kırık veya hasarlı teslimat.

Kargo firmasının görevi pastastore.com.tr dan yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.
İADE

Her türlü kozmetik ürünlerinde iade hakkinin kullanilmasi için ürünün ambalajinin açilmamis, bozulmamis ve ürünün kullanilmamis olmasi sartina baglidir. İade hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI’ya aittir.

İade işleminizin gerçekleştirilmesi için;

İade edilecek ürün, teslim alınan orijinal paketi / kutusu ile gönderilmelidir. (Örnek: Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez.) Ürün teslim aldığınız haliyle iade edilmelidir.

Gönderilen faturanın arka kısmında yer alan ‘Ürün İade Formu’ eksiksiz doldurulmalıdır.

İade edilecek ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.

Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise  iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı+KDV’ şeklinde kesilmiş ‘İade Faturası’ ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İade Faturası’ kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

NOT: İade işleminizi gerçekleştirmeden önce, siparişinizle ilgili gerekli inceleme pastastore.com.tr İade Uzmanı tarafından yapılmaktadır. İade etmek istediğiniz ürünün incelenmesinin gerekli görüldüğü durumlarda, markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya kontrol için gönderilir. Ürün iade işlemleriyle ilgili olarak sadece pastastore.com.tr ile iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Tüm iade talepleri pastastore.com.tr Müşteri Hizmetleri’ne bildirilmeli ve pastastore.com.tr ‘a gönderilmek üzere tarafınızdan kargo ile yollanmalıdır.

 

385 SAYILI VERGİ USÜL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!

Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken, elinizde bulunan ve firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

İade İşleminiz Gerçekleştiğinde:

İade işleminiz gerçekleştiğinde size otomatik olarak bir bilgi e-postası gönderilecektir. İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade edilen tutarın ekstrenize artı bakiye olarak yansıma süresi 30 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir. pastastore.com.tr'nin bu sürece herhangi bir müdahalede bulunması mümkün değildir. Herhangi bir gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Tarafımızdan Ücret İadesi anlaşmalı Banka(Akbank) ile 30 İş Günü Diğer Bankalar ise 45 İş Günü İşerisinde Yapılmaktadır.

 

Bu sitenin altyapısı iMağaza E-Ticaret tarafından sağlanmaktadır.